WERKWIJZE
Onze aanpak
voor jullie ontzorging!
01
Contact
Je neemt contact met ons op via ons contactformulier op de contactpagina.
02
Hulpvraag inventariseren
Wij verdiepen ons in jullie hulpvraag om een eerste indruk te krijgen. Hiervoor hebben we telefonisch contact of contact via de mail. Vervolgens maken wij een afspraak voor een uitgebreidere intake. Tevens sturen wij jullie onze algemene voorwaarden alvast ter kennisgeving per email.
03
Intakegesprek
Afhankelijk van de afstand en jullie hulpvraag kunnen wij bij jullie op locatie komen of een digitale intake verzorgen middels videobellen. Wij vinden het fijn om een goed beeld te krijgen van wie jullie zijn, hoe jullie werken en wat de hulpvraag is. Wij ambiëren altijd persoonlijk contact en korte lijntjes. Alleen zo kunnen wij goed afstemmen wat wij voor jullie kunnen betekenen en ècht ontzorgen. Alles is bespreekbaar!
04
Opdrachtovereenkomst
Na de intake ontvangen jullie een opdrachtovereenkomst waarin we alle gemaakte afspraken verwerkt hebben. Zodra wij deze overeenkomst ondertekend retour hebben ontvangen, start onze samenwerking!
05
Ontzorging
Wij gaan aan de slag voor jullie! Wij zetten ons graag maximaal in om jullie te ontzorgen. Wij geven regelmatig een update en bij vragen of onduidelijkheden nemen wij contact met jullie op. Wij zijn de uitvoerders, jullie houden de uiteindelijke regie. Wij vinden het belangrijk om flexibel te kunnen zijn; veranderen jullie wensen dan bewegen wij met jullie mee.
06
Terugkoppeling
Wij zullen regelmatig om feedback vragen, maar mocht er eerder iets zijn, dan horen wij het uiteraard graag van jullie.
07
Facturatie
Aan het einde van de kalendermaand factureren wij de afgesproken uren.